هتل های ارزان مشهد

تور کوش آداسی
تور کوش آداسی
هتل های ارزان مشهد
ن : arezu ت : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 ز : 16:41 | +

هتل آزادی مشهد

هتل آزادی مشهد یک از هتل های چهار ستاره با گرید تاپ و از جمله هتلهای نوساز مشهد می باشد . مالکیت این هتل در اختیار بانک صادرات ایران و آماده ارائه خدمات به زائرینتور مشهد تابستان95 بارگاه ملکوتی ثامن الحجج ( ع ) می باشد . این هتل در مجاورت باغ موزه نادری و بازار الغدیر واقع شده است .هتل آزادی مشهد با فاصله خیلی نزدیک به حرم رضوی و نزدیکترین صحن به بارگاه امام رضا در خیابان شیرازی دارای اتاق های بزرگ و شیک و آپارتمان های دوخوابه و یک خوابه VIP با دو رستوران مجزا و تریا جهت قرار های ملاقات و منوی غذایی خوب برای مسافرانتور مشهد لحظه آخری می باشد.

این هتل دارای امکاناتی نظیر :لابی ،اینترنت در واحد ،آسانسور ،گشت درون و برون شهری ،کافی شاپ ، نماز خانه ،پارکینگ اختصاصی ،تاکسی سرویس ،ماهواره ،رستوران ،کافی نت ،صبحانه ،اینترنت در لابی ،فروشگاه و غرفه ،خدمات خانه داری ،صندوق امانات اختصاصی

 

هتل آزادی مشهد

 


هتل توریست توس مشهد

هتل توریست توس هتل 4 ستاره که حدود 30 سال پیش در زمینی به مساحت 4000 متر مربع در یکی از بهترین مناطق مشهد ساخته شد. چند سال قبل واحد های هتل به صورت کامل بازسازی شد و به کلیه امکانات روز مجهز شد.مسافران قیمت های تور مشهدمیتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید. هتل توریست توس نزدیک ترین هتل به بیمارستان رضوی، آرامگاه فردوسی و شهرک صنعتی می باشد و جزو نزدیک ترین هتل ها به نمایشگاه بین المللی و طرقبه و شاندیز است و از حرم مطهر امام رضا (ع) حدود 30 دقیقه با ماشین فاصله دارد. ساختار هتل پارسیان توریست توس با کلیه هتل های مشهد متفاوت است و به صورت ویلا است که میهمانان تور مشهد لحظه آخریمی توانند اتومبیلشان را در کنار ویلا خود پارک نمایند. در قسمت ورودی هتل ساختمان اصلی واقع شده است که شامل لابی، پذیرش، سالن های کنفرانس و رستوران و سالن صبحانه است، بعد از ساختمان مرکزی فضای سبز، مسیر پیاده روی و مجموعه ورزشی (زمین تنیس، زمین پینت بال) وجود دارد. این هتل دارای 44 باب ویلا است که به 6 بلوک A,B,C و E,F,G تقسیم شده که هر بلوک شامل 8 ویلا است و آخرین ویلاها واقع در بلوک C و G است که بیش ترین فاصله را تا ساختمان اصلی دارند(حدود صد متر). هتل توریست توس دارای چندین سالن کنفرانس و جلسه است که مهندسین و میهمانانتور مشهد تابستان95 می توانند جلسات خو د را در هتل برگزار نمایند. هتل توریست توس عضو گروه هتل های پارسیان می باشد.

امکانات هتل  :یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، کافی شاپ

هتل توریست توس مشهد

 


هتل سلام مشهد 4 ستاره

 هتل سلام مشهد 4 ستاره

هتل سلام مشهد با فاصله كمتر از ده دقيقه تا حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است. این هتل دارای 28 واحد اقامتی با طراحی مدرن و بسیار زیبا برای رفاه مسافران تور مشهد تابستان95 مي باشد. امکانات این هتل شامل گشت درون شهری و برون شهری ، پاركينگ اختصاصي هتل ، لاندری، آسانسور میباشد. 

 


هتل آسیا مشهد 4 ستاره

 هتل آسیا مشهد 4 ستاره


فاصله این هتل از حرم مطهر حدودا 5 دقیقه با ماشین و 20 دقیقه پیاده می باشد . هتل آسیا تور مشهد تابستان95 با مدیریتی مجرب در خیابان پاسداران تور مشهد لحظه آخریقرار دارد . امکانات این هتل شامل آسانسور ، لابی ، استخر ، سونا ، جكوزی ، پاركينگ اختصاصی هتل ، سالن كنفرانس‌ ، صندوق امانات اختصاصی ، خدمات خانه داری ، صندوق امانات و آسانسور میباشد .

 


هتل خیام مشهد

هتل خیام مشهد

هتل خیام تور مشهد لحظه آخری یک هتل قدیمی است که جدیدا بازسازی شده است. واحدهای این هتل دارای دو سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. از امکانات هتل خاتم تور مشهد تابستان95  لابی , رستوران , کافی شاپ , ماهواره و... است.

آدرس: بین میدان شهدا و چهار راه شهدا

 


هتل زیتون مشهد

هتل زیتون مشهد

هتل زیتون تور مشهد 95 از 177 اتاق تشکیل شده است. این هتل دارای رستوران , کافی شاپ , اینترنت در لابی , تاکسی سرویس و... می باشد. هتل زیتون مشهد پنج دقیقه با ماشین تا حرم فاصله دارد.تور مشهد تابستان95

آدرس: خیابان پاسداران , جنب سینما قدس

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: تور مشهد، ،
:: برچسب‌ها: هتل های ارزان مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد, هتل های لوکس مشهد,
.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by kushadasinet
This Template By Theme-Designer.Com